Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://tainguyenso.dut.udn.vn/handle/DUT/4126
Nhan đề: | The application for exams grading and evaluation on multiple choice tests using image processing and data mining technique | Tác giả: | Đoàn, Ngọc Trâm Anh Lê, Đình Cường |
Từ khoá: | Điện tử - Viễn thông;Data mining technique | Năm xuất bản: | 2021 | Nhà xuất bản: | Trường Đại học Bách khoa - Đại học Đà Nẵng | Tóm tắt: | Multiple-choice questions exams play a vital role in most of the professional courses from Primary School to High School not only in Vietnam but all over the world. As a part of multiple-choice questions exams, grading usually takes a lot of time and effort for teachers to score students answers sheets. Therefore, we decide to develop The Application for Exams Grading and Evaluation on Multiple Choice Tests Using Image Processing and Data Mining Technique to be considered as a cost and time-effective solution. This solution not only saves time and money for teachers to grade multiple-choice questions exams manually but also can give teachers useful insights that help teachers make data-driven decisions on improving the quality of exams and lectures. After researching, we have developed a complete algorithm of application and started to implement the first two modules, which are Pre-Process and Grading Exams. The obtained results have been tested and have been proved working under different conditions including capture perspectives, capture angles, and brightness conditions. |
Mô tả: | DA.FA.21.032; 53 tr |
Định danh: | http://tainguyenso.dut.udn.vn/handle/DUT/4126 |
Bộ sưu tập: | DA.Điện tử - Viễn thông |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | Đã có tài khoản, vui lòng Đăng nhập |
---|---|---|---|---|
2.DA.FA.21.032.DoanNgocTramAnh.pdf | Thuyết minh | 15.74 MB | Adobe PDF | Yêu cầu tài liệu |
Các đề xuất từ CORE
Google Scholar TM
Kiểm tra...
Khi sử dụng các tài liệu trong Hệ thống quản lý thông tin nghiên cứu phải tuân thủ Luật bản quyền.